Sezon wakacyjny na plażach województwa zachodniopomorskiego, symbolicznie, rozpoczyna się od jednej z największych imprez rozrywkowo – kulturalnych, czyli Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach. W tym roku, z uwagi na jubileusz 25-lecia, zmieniono nieco formułę wydarzeń i dzięki temu, fani mają możliwość kontaktu z artystami przez całe lato. Przygotowano bardzo atrakcyjny program, który przewiduje spektakle, koncerty, spotkania autorskie, słuchowiska oraz liczne imprezy towarzyszące. Miejscowość odwiedzi wielu znanych aktorów serialowych oraz filmowych, twórców i artystów.
W pierwszych dniach lipca odbyła się inauguracja Festiwalu. Podczas konferencji prasowej przygotowano nostalgiczną niespodziankę dla publiczności, zaprezentowano bowiem film dokumentalny zmontowany ze scen nagranych podczas pierwszych międzyzdrojskich edycji. Widzowie mogli przypomnieć sobie Bogusława Lindę czy Zbigniewa Zamachowskiego z okresu ich największej popularności. Następnie, w Międzynarodowym Domu Kultury przy ulicy Bohaterów Warszawy, miał miejsce wernisaż Andrzeja Pągowskiego, artysty, który stworzył plakaty do niemal wszystkich filmów Krzysztofa Kieślowskiego oraz jest autorem oficjalnych plakatów reklamujących Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach. Wieczorem gości zaproszono na spektakl w reżyserii oraz z udziałem Olafa Lubaszenki, a dzień zakończył się koncertem przygotowanym przez Studio Piosenki Polskiego Radia.
W sobotę odbyły się wydarzenia, na które co roku fani artystów polskiej estrady najbardziej czekają, czyli możliwość zdobycia autografów i uroczysta gala odciśnięcia dłoni na Alei Gwiazd, znajdującej się pomiędzy plażą a deptakiem. Pomysłodawcą oraz wykonawcą mosiężnych odlewów wmontowanych w stumetrową aleję przy hotelu Amber Baltic jest znany rzeźbiarz, od lat związany z Międzyzdrojami, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, profesor Adam Myjak. W tym roku zaszczytu pozostawienia odcisków swoich dłoni dostąpili Joanna Trzepiecińska, Przemysław Sadowski, Katarzyna Maciąg, Michał Milowicz oraz Lesław Żurek.
Trzeciego dnia Festiwalu, miłośnicy dwóch kółek mieli możliwość wzięcia udziału w rajdzie rowerowym malowniczą trasą Blue Velo, z Wolina do Międzyzdrojów, w towarzystwie swoich idoli. Po południu, w kinie Eva, odbył się pokaz filmów Krzysztofa Kieślowskiego, a wieczorem, na scenie w Alei Gwiazd, wystąpił z koncertem Kamil Bednarek.
Patronat medialny nad wydarzeniami objęły publiczne rozgłośnie radiowe.
Oprócz pokazów i występów artystycznych, w czasie weekendu miała miejsce również debata na temat przyszłości Festiwalu oraz promocja książki Grażyny Szapołowskiej. Spotkania te odbywały się w dostarczonym przez firmę BRAND obszernym namiocie, na scenie przygotowanej w Alei Gwiazd, tuż obok hotelu Amber Baltic. Goście i prowadzący rozmowy zajmowali miejsca na wygodnej sofie obitej miękką, ekologiczną skórą oraz na kwadratowych pufach. Uzupełnieniem wyposażenia były minimalistyczne ławy Cube na stalowym stelażu. Białe, nowoczesne meble prezentowały się bardzo elegancko na ciemnym tle sceny, co można zaobserwować na zdjęciach publikowanych przez najważniejsze polskie serwisy internetowe. Na potrzeby Festiwalu został przywieziony również zestaw wypoczynkowy creative box, dający wiele możliwości konfiguracji, który został ustawiony we wnętrzu hotelu.
Pierwszy festiwalowy weekend przebiegł w bardzo przyjaznej atmosferze. Wszystkie wydarzenia przyciągnęły rzesze fanów, łowcy autografów również byli bardzo usatysfakcjonowani. Jeśli planują Państwo pobyt nad Bałtykiem w czasie tegorocznych wakacji, zachęcamy do zapoznania się z programem imprez, które są jeszcze planowane pod koniec lipca oraz w sierpniu. Z pewnością znajdą Państwo coś godnego uwagi dla siebie. Polecamy!
Osiemnaste urodziny dla młodych ludzi, a także dla osób z ich najbliższego otoczenia – rodziny, przyjaciół – są bardzo ważnym momentem życia. Zmienia się status dziewczyny i chłopaka, którzy od tego dnia są dorośli, mają pełnię praw i obowiązków obywatelskich, ale chyba jeszcze ważniejsze jest znaczenie symboliczne: Zmienia się postrzeganie człowieka przez niego samego, „dorośleje” we własnych oczach. Z tego względu zwykło się przykładać dużą wagę do organizacji tzw. „osiemnastek”, chociaż nie wykształciła się jedna, wspólna tradycja i w temacie urodzin panuje duża dowolność. Nawet jeśli młodzież pragnie spędzić ten dzień bawiąc się we własnym gronie, zwykle organizuje się również imprezę dla rodziny. Na rynku jest dostępne tak duże bogactwo akcesoriów tematycznych, że jedynym problem, na jaki możecie trafić Państwo, będzie ten związany z dokonaniem wyboru.
Oczywiście, tak jak w przypadku każdej innej imprezy, przygotowanie uroczystości należy zacząć od określenia budżetu i liczby zaproszonych gości. Jeśli decydujemy się na organizację urodzin w domu, warto zadbać o odpowiedni wystrój pomieszczenia. Stoły, a przede wszystkim krzesła dobrze, żeby były od kompletu. Daje to przyjemne poczucie ładu estetycznego. W katalogu firmy Brand znajdziecie Państwo różne propozycje mebli. Podpowiemy, że często na uroczystości rodzinne są wypożyczane nasze modele krzeseł z przezroczystego, wysokogatunkowego tworzywa (np. Chiavari lub Glamour). Wyglądają lekko, pasują do każdego wnętrza, a jednocześnie są połączeniem klasyki z nowoczesnością. Na imprezę, gdzie pośród zaproszonych są osoby w różnym wieku, naszym zdaniem nadają się znakomicie.
Następnie wybieramy dekoracje. W sklepach internetowych oraz stacjonarnie można znaleźć wiele gadżetów z motywem cyfry 18 – świeczki, girlandy, serwetki, słomki, naszyjniki oraz, bardzo popularne ostatnio, duże balony wypełnione helem. Dziadkom oraz chrzestnym wypada podać poczęstunek na zastawie porcelanowej, ale papierowe talerzyki czy podkładki z „18” również są dostępne w sprzedaży.
Menu zależy oczywiście od Państwa preferencji, czy zdecydują się Państwo na catering, podanie dwudaniowego obiadu, czy wyłącznie na przekąski i dania słodkie. W przypadku imprezy urodzinowej, najważniejszym poczęstunkiem, na który wszyscy czekają jest tort. Warto go zamówić, biorąc pod uwagę preferencje oraz zainteresowanie jubilata, będzie wówczas dużą niespodzianką i atrakcją dla wszystkich zgromadzonych.
Co do przebiegu uroczystości, najlepiej wybrać takie pomysły, które pogodzą gusta osób z różnych pokoleń. Pokaz zdjęć wyświetlanych na ekranie, prezentujących jubilata w różnych okresach życia, można też pokusić się o montaż filmu z zabawnym komentarzem, karaoke, wybór gier familijnych – np. Zgadnij, kim jestem lub Okulary Czary Mary, bądź kalamburów. Popularne jest wynajęcie fotobudki albo samodzielne przygotowanie akcesoriów i wykonanie wesołej sesji zdjęciowej. Przygotowanie ścianki (tła), z dekoracjami i napisami adekwatnymi do charakteru imprezy, również nie jest trudne, a z pewnością będzie świetną pamiątką.
Pokaz taneczny, konkurs piosenkarski albo Mam Talent? Czemu nie? Dojrzali ludzie mają przecież poczucie humoru i lubią się bawić.
Samodzielne przygotowanie 18-nastych urodzin wymaga zastanowienia się, przejrzenia internetu, zorientowania się, co oferuje rynek. Może być czasochłonne, jeśli organizacją zajmuje się jedna osoba, ale nie jest trudne! Życzymy Państwu powodzenia i przypominamy, że w naszych magazynach znajdują się meble, namioty, parasole, naczynia do serwowania posiłków… Jesteśmy przygotowani na wszelkiego typu imprezy, a nasi pracownicy zawsze służą pomocą.
Zapraszamy i do zobaczenia!
W ostatnim tygodniu mieliśmy okazję wziąć udział w przygotowaniach dużej imprezy firmowej dla pracowników firmy Zalando oraz ich rodzin. Pretekstem do spotkania był zbliżający się Dzień Dziecka.
Na rozległym terenie wokół magazynu w Gardnie pod Gryfinem, rozstawiliśmy naszą wielką halę namiotową o wymiarach 420 metrów kwadratowych. Mniejsze, kwadratowe namioty z podłogami, o długości ścian 3 m x 3 m i 5 m x 5 m, zostały rozmieszczone pojedynczo lub pogrupowane po dwa na całej przestrzeni, gdzie miała odbywać się impreza. Wewnątrz głównej hali umieściliśmy wybrane przez zleceniodawców meble: drewniane stoły biesiadne ze składanymi, metalowymi nóżkami (długie na 220 cm) oraz, z obu ich stron, drewniane ławy o tej samej długości. Część ław i stołów stanęła na świeżym powietrzu, pod dużymi parasolami o średnicy 3 m i 4 m. Uzupełnieniem wyposażenia pikniku były nasze wygodne sofy oraz fotele.
W sobotę 28 maja od rana odbywał się festyn przeznaczony głównie dla dzieci, przygotowano zabawy sportowe oraz liczne atrakcje, natomiast po południu pracownicy mieli okazje wziąć udział w pikniku pod nazwą „Fiesta Brasil”. Jedna, jak i druga impreza były przygotowane na ok 1200 osób.
Centrum logistyczne niemieckiej firmy Zalando w naszym województwie jest jednym z trzech, które aktualnie znajdują się w Polsce. Magazyn w Gardnie obsługuje dostawy dla klientów z kilkunastu europejskich rynków, w tym z Polski oraz Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Holandii i krajów skandynawskich. Siedziba firmy zajmuje ponad 130 tys. metrów kwadratowych powierzchni i jest wyposażona w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, w tym, między innymi, w pięciopoziomowe wieże wysokiego składowania, które mogą pomieścić do kilkunastu milionów sztuk towaru.
Centrum w Gardnie zostało uruchomione pod koniec 2018 r. i zatrudnia ponad trzy tysiące osób, co czyni je jednym z większych pracodawców w regionie.
Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy przygotować zaplecze do organizacji tak dużego eventu dla ważnego, międzynarodowego przedsiębiorstwa.
Zawsze cieszymy się bardzo, kiedy spośród istniejących na lokalnym rynku firm specjalizujących się w wynajmie mebli, klienci decydują się na współpracę z nami. Bez względu na to, czy chodzi o spotkanie rodzinne, imprezę firmową w plenerze czy elegancką konferencję, podchodzimy do naszej pracy z jednakowym zaangażowaniem.
Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do kontaktu!
Bardzo cieszymy się, że żyjemy w miejscu, gdzie możemy doświadczać różnych pór roku, ale lato, mimo że zwykle pracowite w branży eventowej, to zdecydowanie nasz ulubiony czas. Słońce, ciepło, beztroska, mnogość imprez plenerowych, wakacje i przyjemne chwile spędzane na łonie natury – z tym kojarzymy nadchodzący właśnie sezon. Wysokie temperatury sprzyjają rozmaitym aktywnościom, również wieczornym. W wielu miejscach organizowane są masowe imprezy na świeżym powietrzu, takie jak festyny, koncerty, pokazy i, coraz popularniejsze ostatnio, kina letnie. Te ostatnie są świetną rozrywką, bardzo prostą w przygotowaniu również na prywatny użytek. Podpowiemy Państwu, jak w łatwy sposób urządzić pokaz dla przyjaciół:
podstawową sprawą jest oczywiście wybór miejsca. Do tego świetnie będzie się nadawać zarówno przydomowy ogródek, działka ROD czy taras. W zależności od wielkości terenu i liczby spodziewanych gości, decydujemy się na wybór projektora, głośników oraz ekranu. Firma Brand posiada w swojej ofercie ekrany bezszwowe na poręcznych stojakach (polecamy uwadze ten o wymiarach 2 x 2 m), jak i telewizory na nóżkach o regulowanej wysokości. Na użytek prywatny niedużej imprezy idealnie sprawdzi się monitor 75 cali. Do wygodnego spędzenia wieczoru proponujemy wynajęcie naszych leżaków jedno- lub dwuosobowych. Poręczne, w klasyczne biało – granatowe paski, będą bardzo estetycznie wyglądać. Do kompletu można dobrać również kilka stolików ogrodowych z tworzywa sztucznego, na przykład szary Garden. Warto zadbać o przyjemną atmosferę, którą tworzą dobrze dobrane dodatki. Chyba najprostszym elementem, który wygląda bardzo efektownie są sznury kolorowych lampek w kształcie dużych, okrągłych bombek (w sklepach z asortymentem ogrodniczym można znaleźć takie, które nadają się do użytku zewnętrznego) lub wykorzystać zwykłe lampki choinkowe. Letnie noce nie zawsze są gorące, na wszelki wypadek polecamy przygotować dla gości miękkie kocyki. Proszę nie zapomnieć o przekąskach – popcorn, nachosy z różnymi salsami, chrupki, orzeszki czy paluszki, nie wymagają wielkich nakładów, a w trakcie oglądania filmów są chętnie chrupane nawet przez tych, którzy na co dzień raczej stronią od podjadania. Napoje również lepiej smakują, kiedy są podane w odpowiedniej oprawie, na przykład w zamykanych kubkach ze słomkami – tak jak w prawdziwym kinie. Na koniec wystarczy wybrać repertuar i wieczór mamy zaplanowany.
Oglądanie filmów (lub innych transmisji, meczów, występów ulubionych kabaretów itd.) można połączyć z grillowaniem. Wybór sposobu wspólnego spędzenia wieczoru należy do Państwa.
Mamy nadzieję, że nachodzące lato będzie bardzo udane, obfitujące w wiele przyjemnych chwil spędzanych w miłym towarzystwie i w pięknych okolicznościach przyrody. Życzymy tego Państwu oraz sobie i przypominamy, że firma Brand pozostaje do dyspozycji klientów we wszelkich sprawach dotyczących wynajmu mebli i akcesoriów do organizacji imprez. Zapraszamy do kontaktu!
Herring, to międzynarodowa impreza organizowana przez środowisko morskie Pomorza Zachodniego, która od lat, tradycyjnie w maju, odbywa się w Szczecinie. Uroczystość, pod patronatem ministra infrastruktury oraz prezydenta miasta, w tym roku zorganizowano już po raz 25. Jubileusz był bardzo wyczekiwany, z powodu dwuletniej przerwy wymuszonej pandemią. Z tej okazji zaplanowano go z wielką pompą:
12 maja rano, na polu golfowym w Binowie odbył się Herring Szczecin Golf Cup, a po południu wręczono nagrody zwycięzcom. 13 maja w samo południe, goście spotkali się z prezydentem miasta, Piotrem Krzystkiem, w gmachu Urzędu Miejskiego. Główne atrakcje obchodów zaplanowano na wieczór w obszernej hali Netto Areny przy ul. Szafera, gdzie zaproszenie otrzymali przedstawiciele wielu firm z Polski i Europy. Decyzją Komitetu Organizacyjnego główne wyróżnienie, „Laur Bałtyku”, wręczono Urzędowi Morskiemu w Szczecinie, za sprawne i terminowe przeprowadzenie wieloetapowej, kompleksowej modernizacji toru wodnego Świnoujście – Szczecin. Następnie, z okazji 30-lecia obsługi pierwszego statku Fast Terminals, przybyłym zaserwowano ogromny tort. Po części oficjalnej, goście mieli możliwość skosztowania pysznych potraw oraz nawiązania nowych kontaktów podczas wzajemnych rozmów.
W tym roku, na Herring Szczecin, została zaproszona rekordowa ilość gości – 1600 osób. Firma Brand dostarczyła na uroczystość 2 podświetlane recepcje, które stanęły w korytarzu, niedaleko baru oraz meble: z naszego magazynu wyjechało 28 owalnych, składanych stołów bankietowych o średnicy 180 cm. Do nich dobrano 282 granatowe krzesła bankietowe, z miękkim, wyściełanym siedziskiem, o klasycznej formie oparcia. Na miejscu meble zostały ustawione w uporządkowany sposób, w 3 głównych rzędach, na przestrzeni całej hali Netto Areny, tak aby przy jednym stole mogło wygodnie zasiąść 10 osób. Dla ujednolicenia estetyki, organizatorzy zdecydowali się użyć białych obrusów oraz białych pokrowców na krzesła, które, tym razem, nie pochodziły z naszej wypożyczalni. Na środek stołów położono delikatne dekoracje ze świeżych kwiatów.
Sądząc po zdjęciach, goście bawili się bardzo dobrze, a impreza odbiła się szerokim echem we wszystkich lokalnych mediach.
Było nam niezmiernie miło, że mieliśmy swój wkład w to prestiżowe spotkanie.
Firma Brand istnieje na rynku szczecińskim już od wielu lat. Jesteśmy przygotowani do organizacji różnego typu imprez, od kameralnych, w rodzinnym gronie, po duże eventy biznesowe. W naszych magazynach znajdziecie Państwo wszystko co potrzebne do urządzenia spotkania, nawet na znaczną liczbę gości. Posiadamy zarówno stoły i krzesła, jak również dodatki, takie jak wykładziny, pokrowce, porcelanę, kieliszki i naczynia szklane, sztućce oraz akcesoria do serwowania posiłków.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zachęcamy do kontaktu!
Pośród licznych imprez organizowanych w ciągu roku są takie, które z łatwością daje się urządzić bez
względu na pogodę, bez specjalnych wymogów lokalowych i przy niedużym budżecie. Niewątpliwie
należą do nich urodziny dzieci. Przygotowanie udanej zabawy dla najmłodszych nie musi być
pracochłonne, za to może dostarczyć wiele radości również dorosłym. Dzisiaj podpowiemy, jak zabrać się
za szykowanie przyjęcia dla małej księżniczki:
Aby zamienić mieszkanie w pałacowe komnaty, a prosty poczęstunek w wykwintną ucztę, nie
potrzebujemy magicznej różdżki. Wystarczy kilka niezbędnych akcesoriów. Zaczynamy od
przygotowania zaproszeń dla przyjaciółek jubilatki. Dobrze, żeby karnety były ozdobne, kolorowe. Do
kopert warto włożyć jakiś drobiazg, który wprowadzi w klimat imprezy, na przykład plastikowy
pierścionek. Następnie wybieramy dekoracje. Zawsze efektownie wyglądają pęki balonów i girlandy,
można też pomyśleć, aby na drzwiach powiesić kurtyny z bibuły lub wstążek. Najlepiej zdecydować się
na kilka dominujących kolorów i konsekwentnie je stosować w dekoracji pomieszczenia, zaproszeń,
zastawy stołowej itd. W przypadku przyjęcia dla księżniczki sugerujemy odcienie pastelowe oraz złoto.
Następnie meble. Można pokusić się o wynajęcie naszych złotych krzeseł Glamour Gold dla wszystkich
gości lub wypożyczyć tylko jedno, dla jubilatki, a pozostałe księżniczki usadzić na przykład na
przezroczystych krzesłach Louis Ghost, nawiązujących formą do stylu Ludwika XV albo na biało –
złotych Miss Bibi. Gwarantujemy, że będzie bardzo efektownie. Stół możecie Państwo wykorzystać taki,
jakim dysponujecie. Wystarczy nakryć go plamoodpornym obrusem, a najlepiej dwoma, mniejszym i
większym, w różnych kolorach. Bardzo istotne są dodatki – tiary lub korony dla małych dam, serwetki.
Dobrze jest zawiesić sznury lampek choinkowych, które pomogą stworzyć baśniowy nastrój.
Menu dla dzieci nie musi być skomplikowane, nie ma również potrzeby przygotowywania dań na ciepło.
Wystarczą muffinki, lody, malutkie kanapeczki (można wyciąć je w fantazyjne kształty), popcorn, desery
z bitą śmietaną, galaretki, przekąski oraz napoje. Proszę nie zapomnieć o bezalkoholowym szampanie
owocowym. No i oczywiście o torcie. Ważne, żeby wszystko było podane z królewskim przepychem.
Firma Brand ma w swojej ofercie złote sztućce, pucharki do lodów w kształcie kwiatów oraz podtalerze
ze złotym rantem.
Urodziny powinny być zaplanowane, warto więc przygotować wcześniej scenariusz gier:
„Poszukiwanie pantofelka”, „oddzielanie grochu od fasoli”, „która księżniczka jest prawdziwa?”
(chowamy piłeczkę pingpongową pod poduszkę; wygrywa ta dziewczynka, która ją wyczuje),
„rozpoznawanie smaków”, quiz dotyczący baśni – to tylko kilka z wielu propozycji zabaw, które nie są
skomplikowane ani nie wymagają stosowania wyszukanych akcesoriów. Dzieci dużo zaangażowania
wkładają również zwykle w pokaz mody, który przeprowadzony z wesołym komentarzem, powoduje
wybuchy śmiechu. Możliwości jest wiele. Na koniec sesja zdjęciowa wykonana na naszych złotych
krzesłach i na kolorowym tle, w zabawnych pozach, będzie świetną pamiątką z imprezy.
Mamy nadzieję, że zainspirowaliśmy Państwa. W razie pytań i wątpliwości, jak zawsze, służymy
pomocą. Zapraszamy do kontaktu, a małym księżniczkom życzymy pięknej zabawy!
Doczekaliśmy się! Przed nami ta przyjemniejsza pod względem pogody część roku, a wraz z nią początek spotkań rodzinnych, kinderbali, wesel i komunii oraz wszelkiego rodzaju eventów urządzanych w plenerze. Wiosenny ruch już się zaczyna, widać to po zwiększonej ilości telefonów, jakie otrzymujemy od Państwa każdego dnia. Dzwonią zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, które w przyjemnych okolicznościach przyrody, planują zorganizować imprezę integracyjną dla swoich pracowników. Korzystając więc z przestrzeni bloga, z przyjemnością podpowiemy, co możemy zaoferować:
Firma Brand ma w swojej ofercie różne rodzaje mebli, od prostych, poprzez designerskie, aż do stylu glamour… Posiadamy również stoły, krzesła i niezbędne akcesoria do skompletowania pełnego zestawu na tzw. imprezę pod chmurką. W celu stworzenia nieformalnego, biesiadnego klimatu proponujemy wynajęcie naszych długich stołów z drewnianymi blatami oraz takich samych ław. Ich ilość będzie oczywiście uzależniona od liczby spodziewanych gości, sugerujemy jednak, aby założyć maksymalnie osiem osób siedzących przy jednym stole (po cztery osoby z każdej strony). Sprawi to, że uczestnicy spotkania będę się czuć swobodnie, a jednak na tyle blisko siebie, żeby toczyć rozmowy. Dla ochrony przed słońcem świetnie sprawdzą się nasze parasole ogrodowe. Mogą Państwo wybrać takie o tradycyjnym kształcie – mniejsze, o średnicy 3 m lub większe, 4-metrowe. Do kompletu polecamy tzw. bar mobilny (piętrowy barek na kółkach). Niewątpliwą atrakcją będzie specjalny rollbar – czyli stolik w kształcie połówki beczki z kranikiem do nalewania złotego trunku. Gdyby potrzebowali Państwo grille, to również dysponujemy takimi. Posiadamy też różnego rodzaju podgrzewacze do potraw, kociołki do zupy, warniki do wody oraz urządzenia, o które pyta coraz więcej klientów, jak ekspres ciśnieniowy do kawy, kostkarka do lodu, blender barowy czy dyspenser do soków…. Nie wspominając nawet o talerzach, szklankach i kieliszkach oraz sztućcach, które także oczywiście znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej. Nieskromnie mówiąc, mamy w ofercie wszystko, co niezbędne do zorganizowania udanej imprezy integracyjnej.
W zależności od preferencji, przywozimy meble i akcesoria we wskazane miejsce lub odbieracie je Państwo sami z naszego magazynu. Stoły i ławy są składane więc nie ma problemu z transportem. Pozostaje tylko zamówić catering oraz zająć się ewentualną oprawą rozrywkową. Działając na rynku od wielu lat mamy rozeznanie również w tym zakresie, możemy więc służyć radą.
Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania – zapraszamy do kontaktu!
Życzymy pięknej pogody i wielu udanych imprez.
Moda ślubna … Ktoś nie zaznajomiony z tematem mógłby pomyśleć: jaka moda? Biała sukienka, garnitur, limuzyna, uroczystość w kościele i zabawa do białego rana, to wystarczający przepis na udane wesele. Jednak nic bardziej mylnego. W tej gałęzi usług panują style, które zmieniają się co kilka sezonów, są odpowiedzią na ogólnoświatowe trendy w modzie i kulturze. Niektóre przyjmują się na dłużej, inne, niczym mgiełka, ulatują po kilku miesiącach. Zaczynając przygotowania do wesela należy ustalić, w jakim stylu chcielibyśmy zorganizować uroczystość. Popularnym glamour, boho, rustykalnym? A może dać się ponieść fantazji i spełnić marzenia zabawy z bohaterami cyklu o Harrym Potterze, Gwiezdnych Wojen czy Alicji w Krainie Czarów? Nic nie stoi na przeszkodzie.
Bez względu na wybór, jakiego Państwo dokonacie, wszystkie niezbędne meble oraz wiele akcesoriów znajdziecie w magazynach firmie Brand.
Bardzo popularne w ostatnim czasie uroczystości w plenerze, organizowane we własnym ogrodzie czy na plaży, mogą odbywać się zarówno pod gołym niebem, jak i w estetycznych namiotach, które nasza ekipa montuje we wskazanym miejscu. Wybieracie Państwo stoły, krzesła i dodatki, takie jak obrusy, porcelanę, kieliszki, sztućce czy grilla i dekorujecie wedle uznania. Jeżeli jesteście zwolennikami modnego ostatnio, naturalnego stylu boho i zechcecie usadzić Parę Młodą na wiklinowych fotelach – spieszymy z informacją, że mamy takie w swojej ofercie. Do tego świetnie będą pasować bukiety polnych kwiatów, traw lub pęki bambusów, makramy zawieszone na ścianach, białe świece, odpowiednia oprawa stołów oraz swobodna elegancja w ubiorze i fryzurach. Przy weselu w stylu rustykalnym lub boho warto pomyśleć o szwedzkim stole, ale w wydaniu regionalnym, z lokalnymi specjałami. Na pewno będzie to miła odskocznia od typowego menu weselnego. Bez względu na to, na jakie potrawy zdecydują się Państwo, w firmie Brand znajdziecie szeroką gamę stołów, ław i stolików oraz dopasowanych do nich obrusów i pokrowców.
Aby zadbać o komfort gości, coraz częściej urządza się również tzw. strefę relaksu – miejsce, gdzie można odetchnąć na wygodnych fotelach lub leżakach. Firma Brand ma w swojej ofercie także pufy, które łatwo daje się ze sobą łączyć w dowolnych konfiguracjach oraz ładne, białe parasole.
Według portali branżowych, najmodniejszymi kolorami w trendach ślubnych 2022 – 2023 są pastele. Błękit, róż, mięta i fiolet królują w wystroju wnętrz oraz ubiorach. Pastelowe detale znajdują w dekoracji stołów, krzeseł oraz dodatkach, takich jak np. tort. Pastelowy jest bukiet Panny Młodej, jak i kwiaty umieszczone w wazonach. Jeżeli wolicie Państwo klasykę, to biel, złoto, srebro, bordo, granat czy butelkowa zieleń będą ponadczasowym wyborem, dobrym bez względu na porę roku.
Pokrowce na krzesła oraz opaski w wybranym kolorze również znajdziecie w ofercie firmy Brand.
Mając wybraną bazę, tj. meble, potrawy, styl przewodni, można skupić się na dodatkach, a tych również jest spory wybór: Zaproszenia, podziękowania dla gości, makijaż, fryzura, atrakcje, oprawa muzyczna… Jest nad czym myśleć.
Organizacja ślubu i wesela jest czasochłonnym, a także może być dosyć stresującym zajęciem, z czego ekipa firmy Brand doskonale zdaje sobie sprawę.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej. Zapraszamy również do kontaktu bezpośredniego. Mamy wieloletnie doświadczenie oraz duże rozeznanie na lokalnym rynku eventowym. Współpracujemy z wedding plannerami. Chętnie doradzimy i podpowiemy, zaprosimy do naszego magazynu. Zrobimy co w naszej mocy, aby ten wyjątkowy dzień w Państwa życiu był udany.
Przed nami maj, miesiąc, kojarzący się z zapachem bzów, konwalii, wiosną oraz organizacją I Komunii Świętej. Wiele osób być może jeszcze się zastanawia: Zaprosić rodzinę do domu? Do restauracji? Wynająć salę bankietową? Każda z tych opcji ma swoje plusy oraz minusy.
Dla tych z Państwa, którzy jeszcze się nie zdecydowali lub wahają się między różnymi opcjami, przychodzimy z gotową i prostą do zrealizowania propozycją przyjęcia w plenerze. Proszę się nie przejmować, jeżeli nie wiecie, jak się do tego zabrać. Podpowiemy oraz spróbujemy przekonać, dlaczego według nas warto rozważyć ten pomysł.
Trzeba zacząć od wyboru miejsca do organizacji uroczystości. Oczywiście najłatwiej mają szczęśliwi posiadacze przydomowych ogrodów, którzy nie muszą daleko szukać, ale przyjęcie w plenerze można zorganizować również w wielu innych miejscach. Bardzo dobrze do tego nadają się na przykład działki rekreacyjne. Następnie musimy określić liczbę gości i zdecydować czy chcemy mieć przyjęcie pod gołym niebem czy wolimy zabezpieczyć się na wypadek załamania pogody. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest namiot z wodoszczelnego poszycia, odpornego na działanie promieni UV. Możecie Państwo wybrać taki, który ma boki pełne lub z przezroczystej folii. W razie upalnej pogody nie trzeba ich zapinać, można rozsunąć i przywiązać do konstrukcji. Wielkość namiotu ustalamy w stosunku do liczby gości, których zapraszamy. Proszę się nie przejmować, namioty można ze sobą łączyć, wszyscy się pomieszczą.
Następnie przystępujemy do wyboru stołów i krzeseł. Na stronie firmy Brand znajdziecie Państwo wiele różnych modeli. Warto rozważyć dobranie do nich obrusów oraz pokrowców ze strechu.
Bez względu na to czy zdecydujemy się na gotowy catering, szwedzki bufet, grilla czy jeszcze inną formę poczęstunku, proszę nie zapomnieć o stołach pomocniczych, które przydadzą się, żeby postawić na nich napoje czy dodatkowe talerze.
Białe namioty, na biało przyozdobione stoły i krzesła oraz klasyczna, biała porcelana będą świetną bazą do dalszej dekoracji. Tradycyjne kolory dodatków i akcesoriów na przyjęcia komunijne to złoto i srebro. Warto zamówić np. serwetki, podziękowania dla gości lub winietki z delikatnym motywem IHS, ale biorąc pod uwagę, że głównym bohaterem imprezy jest dziecko, można pokusić się o wprowadzenia również innych kolorów. Kosze ze świeżymi kwiatami (świetnie wyglądają np. hortensje), świece czy sznury dekoracyjnych lampek zawsze dodają uroku wnętrzu. Do kompletu polecamy dobrać odpowiednie opaski na krzesła, które znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
Dla urozmaicenia imprezy i rozrywki gości można rozważyć wynajęcie dodatkowych atrakcji, takich jak fotobudka, fontanna z czekolady lub animator, który zorganizuje zabawy dla dzieci. Posiadacze większej przestrzeni mogą pomyśleć o ustawieniu dmuchanego zamku.
Organizacja przyjęcia w plenerze, na prywatnym terenie, daje gościom przestrzeń i swobodę. Uczestnicy nie są ograniczeni do siedzenia przy stole, dzieci mogą się wybiegać i wybawić. Kontakt z wiosenną przyrodą, świeże powietrze oraz brak ograniczeń czasowych powoduje, że imprezy ogrodowe należą do bardzo udanych i cieszą się coraz większą popularnością.
W firmie Brand znajdziecie Państwo wszystko, co jest potrzebne do przygotowania komunii czy innego typu przyjęcia na łonie natury. Nasi pracownicy pomogą w wyborze, a monterzy szybko i sprawnie zainstalują namioty na wskazanym terenie.
Mamy nadzieję, że udało nam się przekonać Państwa. Zachęcamy do obejrzenia naszej oferty na stronie internetowej oraz do kontaktu.
Firma Brand wyposaża w niezbędne meble i akcesoria wszelkiego typu uroczystości, w zależności od zapotrzebowania i fantazji zleceniodawców. Działając na rynku od wielu lat, mamy duże doświadczenie i możemy śmiało powiedzieć, że uczestniczyliśmy już w organizacji wszelkiego typu imprez na terenie całej Polski. Z niezmiennym entuzjazmem podchodzimy do każdego zlecenia.
Zawsze bardzo nas cieszy zaufanie, z jakim klienci indywidualni zgłaszają się do naszej firmy i proszą o pomoc w organizacji ważnej, nierzadko wzruszającej uroczystości rodzinnej. Tak, jak to miało miejsce w ubiegły weekend, kiedy ekipa firmy Brand dostarczyła meble i akcesoria na obchody jubileuszu 63 urodzin nestora rodu.
W ogrodzie, na tyłach domu znajdującego się na przedmieściach Szczecina, nasi sprawni monterzy rozstawili i połączyli ze sobą 3 namioty o wymiarach 5 m x 5 m każdy, wraz z podłogą. Na potrzeby 50 gości stanęły stoły 160 cm x 80 cm, które, dla podkreślenia rangi uroczystości zostały przykryte białymi obrusami. Do kompletu klienci wybrali popularne i wygodne, również białe, krzesła składane z wyściełanym siedziskiem. Jak widać na załączonych zdjęciach, udało się stworzyć przestrzeń komfortową zarówno do spożywania posiłków, jak i do przemieszczania się po wnętrzu. Nasza klasyczna zastawa porcelanowa znalazła się na prostokątnych stołach pomocniczych, które stanęły pod ścianą namiotów. Zaproponowaliśmy klientom przykrycie tych stołów białymi pokrowcami ze strechu i, obserwując efekt końcowy, uważamy, że to był dobry pomysł. Na tego typu imprezy polecamy zwykle wynajęcie chociaż jednego stolika koktajlowego, na którym można ustawić zdjęcie, materiały do pobrania przez gości, bukiet kwiatów lub inne akcesoria. Taki mebel ubrany w biały pokrowiec ze strechu warto umieścić tuż przy wejściu do sali lub namiotu.
Pogoda w ostatnim czasie nas nie rozpieszcza, tak więc dla komfortu osób bawiących się na jubileuszu zamontowaliśmy również 2 parasole grzewcze.
Firma Brand dopasowuje się do potrzeb swoich klientów. Jesteśmy w stanie dostarczyć oraz zamontować namioty we wskazanym miejscu na terenie całej Polski. Meble oraz pozostałe akcesoria zamawiający może odebrać z magazynu firmy osobiście lub nam zlecić transport. Przywozimy wówczas wszystko na wcześniej umówioną godzinę. Po zakończonej imprezie nasi pracownicy demontują namioty i pakują do samochodów, przy okazji zabierając od razu stoły, krzesła i resztę zamówienia albo klienci odwożą sprzęty we własnym zakresie. Według preferencji.
Klienci, którzy nie mają możliwości sprzątnięcia ze stołów oraz umycia sztućców i talerzy, mogą zlecić nam tę usługę za dodatkową opłatą.
Transport wyceniamy indywidualnie w zależności od zamówienia.
Przed nami wiosna i lato, czyli tradycyjny czas komunii, wesel, imprez plenerowych i rodzinnych. Jeżeli jeszcze zastanawiają się Państwo nad wyborem miejsca i sposobu organizacji uroczystości – zapraszamy do kontaktu! Porozmawiamy, doradzimy, pomożemy dokonać wyboru.
Kilka dni temu mieliśmy okazję uczestniczyć w przygotowaniach do prestiżowej konferencji „Pomorze Zachodnie Kreatywne/ Innowacyjne/ Nowoczesne”, która w ostatni poniedziałek odbyła się w szczecińskiej Operze na Zamku. Wśród zaproszonych gości znalazł się marszałek województwa zachodniopomorskiego, pan Olgierd Geblewicz, pani senator Magdalena Kochan oraz przedsiębiorcy i eksperci.
Dostarczone przez nas meble zostały w taki sposób wkomponowane w nowoczesną przestrzeń, aby uczestnicy spotkania czuli się komfortowo. W holu, tuż przy wejściu, stanęły lady recepcyjne, zaś w sali obok swoje miejsce znalazły stoły pod catering, do którego również użyczyliśmy klasyczną, białą zastawę porcelanową. Bardzo efektownie prezentowały się pufy, fantazyjnie ustawione w kształcie litery „S”. Goście chętnie zatrzymywali się na chwilę rozmowy przy stolikach koktajlowych ubranych w białe pokrowce ze strechu. Do odgrodzenia przestrzeni użyto metalowych słupków z głowicą.
Na scenie, dla wygody prelegentów, stanęły nasze miękkie, czarne fotele oraz proste stoliki Cube.
Impreza, w opinii gości i uczestników, była bardzo udana. W mediach społecznościowych znalazły się komentarze podkreślające „przyjemny klimat” i „profesjonalną oprawę” konferencji, a także zwracające uwagę, że „była zorganizowana na wysokim poziomie”. Cieszy nas to, bo niewątpliwie meble i akcesoria od firmy Brand miały wpływ na ten pozytywny odbiór.
Mamy duże doświadczenie we współpracy z firmami eventowymi organizującymi prestiżowe imprezy w Szczecinie i w całej Polsce. Zawsze bardzo sobie cenimy możliwość uczestnictwa w tego typu wydarzeniach.
7 września w Szczecinie miało miejsce otwarcie kolejnego salonu Mercedes Benz Mojsiuk. Odbył się wyjątkowy bankiet dla 400 osób. Nasze nowoczesne, białe meble idealnie wpasowały się w industrialną przestrzeń. Komfortową prezentacje na scenie natomiast, zapewniły wygodne siedziska i duży telebim. Dobry początek działalności!
[getproduct ids=’530, 712, 759, 528,163′]
[getproduct ids=’1001, 153, 167′]
[getproduct ids=’742, 711′]
4-8 sierpnia 2017 w Szczecinie odbył się finał regat wielkich żaglowców. Było to ogromne wydarzenie przez które przewinęło się, według szacunków, ok. 2 miliony osób i kulturalny sukces, który mieliśmy przyjemność zaopatrywać naszym sprzętem! Przestronne namioty które dostarczyliśmy dawały odpowiednie schronienie, a bary, recepcje i krzesła zapewniły wygodę w każdej sytuacji. Wisienką na torcie były doskonale pasujące do nadwodnej imprezy marynistyczne akcenty, takie jak kosze i leżaki plażowe. Organizujemy razem z największymi!
[getproduct ids=’739, 734, 114, 1111′]
[getproduct ids=’117, 876′]
[getproduct ids=’113′]
[getproduct ids=’747′]
5-9 lipca 2017 w Międzyzdrojach miał miejsce 22. Festiwal Gwiazd. Nasze meble w trakcie jego trwania ozdobiły dwie hale namiotowe, z czego jedną z nich prezentujemy w tej fotograficznej relacji. Zaproszeni goście wypowiedzieć mogli się siedząc przy ławie „Brand” na wygodnych kanapach na tle dużego ekranu bezszwowego. Widownia uraczona została kombinacją komfortowych, półokrągłych puf z nowoczesnymi szklanymi stolikami. Hala promocyjna w doskonałym guście!
[getproduct ids=’530, 746, 985′]
[getproduct ids=’532, 166, 115′]
Rodzina mebli do wynajęcia z serii Creative jest coraz większa! Do zestawu Creative Box dodaliśmy ostatnio dwa hity: świetny na plażę, pod namiot i do ogrodu Creative Bar oraz stoliki Creative Table.
Seria Creative ma wielki potencjał i zbiera same pozytywne opinie od naszych użytkowników. Nie dość, że jest nie do podrobienia, to jeszcze ilość konfiguracji, w jakich można złożyć te meble daje duże możliwości. Ich uniwersalność sprawia, że wpasują się praktycznie w dowolną przestrzeń, zapewniając wyjątkowe wrażenia estetyczne u każdego uczestnika Twojej imprezy.
Podejmując współpracę z Holenderską firmą Creative Structures wprowadzamy na polski rynek zupełną nowość. Creative Box to nowy wymiar mebli które sprawdzą się zarówno podczas imprez plenerowych jak i zamkniętych bankietów, jeden zestaw dający wiele możliwości konfiguracji! Meble z palet? To już nie modne…
Zobacz: Creative Box